onsdag den 17. oktober 2012

AND NOW .... for something completely different.....

Jeg så lige at ...Love Maegan havde lavet et lille indlæg om Chanel no. 5 og dette er min ABSOLUT yndlings parfume - dyr som bare h...... men super fantastisk!


Her er det lille klip Maegan viser på sin blog. Sød lille historie om den skønne duft.

.... og så gør det jo ikke noget at det er selveste Hr. Pitt, der er det nye ansigt der reklamerer for parfumen.... håber der blir en masse topløse ads!!!!!

Jeg synes dog at, det er lidt provokerende, at de har valgt en mand til at reklamere for parfumen, men anderledes tænkende det må man da sige det er!
Der er ingen andre kvindelige dufte, der har mænd til at repræsentere dem..... men mon ikke det hurtigt ændrer sig.....

Næste måned.... Miss Naughty Dior starring George Clooney....

... tror nu hurtigt jeg løber tør, hvis der skal sprøjtes alle de steder jeg gerne vil kysses..... hehe



Ingen kommentarer:

Send en kommentar