mandag den 29. oktober 2012

Make-up fjerner-puder-tingester.....

Altså nu er det ikke fordi, at en stor del af mit månedlige budget herhjemme går til diverse skønhedsprodukter..... er dog rigtig glad for en masse forskellige prøve-pakker (men det er nok mest fordi de er gratis hehe men det er jo rart at prøve produkter før man skal investere i dem).....

.... Meeeeen jeg bliver lige nødt til at reklamere for et super produkt (synes jeg) fra Lidl.

Min kære mand købte det egentlig fordi han ikke gad gå i to butikker, da han var ude og handle. Ja, der er jo langt til den nærmeste Matas.... 50 meter ! UHA....

... men det viste sig at være held i (planlagt) uheld for disse make-up pads er fantastiske!! De fjerner al make-up (også min vandfaste masacara), og efterlader min hud dejlig blød og så dufter de rigtig godt!!! (og så er der jo også lige det med prisen!.... )
Jeg er ret glad for denne med mandel og honning men mener også at den findes med Aloe Vera.

....helt klart noget jeg vil anbefale!

Pennie

ps. Dette er min personlige mening og erfaring og Lidl eller Iseree har ikke sponsoreret noget eller betalt mig for dette indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar