fredag den 14. december 2012

Hjælp til gaveindpakning....!!

Manden er sendt til julefrokost og jeg hygger med gaveindpakningen.... har dog lidt af et problem... 

...hvordan skal man lige pakke sådan en moppe-dreng ind ??? 

Hmmm... spørgsmålet er om man skulle nøjes med en sløjfe og spare al det papir, 
der alligevel bare bliver flået af.... 

Glæder mig til at se min kære mand åbne "pakken", eller bare se ham i hovedet når den bliver hentet frem.... 
Han har plaget og plaget om et nyt tv i snart et år :) 

Hvad har i købt til manden i jeres liv ?? Jeg synes, det bliver svære og svære at finde på noget nyt og originalt, noget de kan bruge og samtidig viser lidt betænksomhed. 
De sidste par år har vi ikke rigtig haft råd til store gaver, da jeg har været lægesekretær-elev - 
men i år blev jeg jo udlært og har ellers taget extra-vagter en masse.... 
så håber DÆLME han bliver glad!!! 


GOD JUL til jer alle!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar