fredag den 10. maj 2013

Hemmelig penneven - forsinket afsløring!

Ja - så fik jeg langt om længe også en pakke!!!..... troede først den var blevet væk i posten, 
men det viser sig bare, at min skønne lillebror havde tømt postkassen, 
og glemt at fortælle mig, at der lå en post-seddel.... 
og det var så i sidste uge hehe 
og siden har jeg haft aften/natte vagter, så det er ikke blevet til så meget bloggeri!!!... 
(ok så tror jeg heller ikke jeg har flere undskyldninger...) indtil videre.

Men her kommer det så... TAAAADAAAA:

Min hemmelige penneven var : Hæklenålen, der sendte en masse lækre sager - bare se her


Der kunne da vidst heller ikke presses mere ned i kuverten hehe
Du skal da vidst hjælpe mig med at lukke min kuffert næsten gang jeg rejser


 Tusinde mange tak for de lækre ting Pia!!! 
Hvor ville jeg ønske jeg var lige så fiks med en hæklenål som dig! 
Mange blogge-krammer herfra :)
Jeg glæder mig rigtig meget til at vise min lille niece både skildpadden og rasleægget... 
det lille hjerte har jeg lidt andre planer med... (to be continued...) ;)

 Jeg sendte jo en pakke til The Funky Fox med lidt godter :) 

Det var ret sjovt at være med - men en anden gang må jeg nok heller huske 
at informere husholdningen om at jeg afventer en pakke hehe 

Pennie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar