torsdag den 22. august 2013

Fantastisk video-klip om sukker

Jeg følger Dietdoctor via Bloglovin, og i dag satte han et fantastisk klip af en australsk video op på sin blog.
Det er nok den video, jeg har set, der bedst opsummere, hvorfor jeg har valgt at spise efter LCHF-principperne. Det har taget mig en del år at finde frem til at sukkeret var synderen i min kost, der gjorde jeg fik det skidt og ikke kunne holde mig sund.
Det er især den skjulte sukker jeg taler om, da jeg egentlig altid synes jeg har forsøgt at spise "sundt".... men som man ser i klippet så er juice, hvidt brød, ketchup etc. fyldt med en masse tilsætningsstoffer og gemte sukkerarter. Dette har helt klart været mit STORE problem, som førte til en større og større lyst til mere og mere mad, selvom jeg tit var mæt... min hjerne vidste det bare ikke!
Jeg ved ikke om jeg er enige i det de siger med at sukker skal begrænses i samme omfang som alkohol og cigaretter....men noget skal der i hvert fald laves om på!

Hvis i ikke allerede har set det, så kig lige, det varer kun 18 min....


Pennie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar