torsdag den 2. januar 2014

2014 nytårsfortsæt

Jeg plejer som sådan ikke at lave decideret nytårsfortsæt, men mere prøve at finde en tankegang eller oplevelse jeg gerne vil føre videre/lave mere af i det næste år. I det forgange år er der sket lidt forskelligt der har efterladt store indtryk:


  • Jeg har set "The Secret" - skynd jer og gør det sammen. Den er utrolig inspirerende.
  • Jeg har fået hjemmearbejdsplads - dejligt nemt at kunne logge på hjemmefra!
  • Jeg har lagt min kost om fra LowCarb til LCHF, hvilket både har kunne mærkes på humøret og på sulten (og vægten)
  • Jeg har været til sindsyg mange koncerter!! (undskyld der ikke har været billeder) - da jeg i 2012 sagde til mig selv at 2013 var musikkens år! Så dejligt jeg tog tid og penge ud af budgettet til det. 
  • Min kære lillebror har boet hos os siden sidste jul. Dejligt med familie tæt på, men også svært til tider at vænne sig til en anden "voksen" i hjemmet. 
  • Jeg er beg. at blogge mere jævnligt og har startet min 2. blog: http://www.themagickbox.blogspot.dk/

2014 skal være året hvor jeg forsøger at være mere positiv. Pga. travlhed på jobbet (jeg arbejder på en skadestue), har jeg været en del frustreret og stresset den sidste tid. 
Derfor vil jeg i 2014 forsøge at:

Godt nytår!!!

Pennie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar