fredag den 2. maj 2014

Hov! Lidt nyt i køleskabet


Min KM (kære mand, ikke at forveksle med dumme mand, selvom der ikke altid er langt imellem!) fandt i ugens løb noget nyt i disken hos den lokale brugs og for dælen da det sma'wer godt! Så her kommer lige en lille anbefaling.

Om-nom-nom!

Jeg ved godt det ikke tager alverdens tid at røre en dip sammen - men altså nogle gange er det bare nemmere at få tingene serveret på et sølvfad! Den smager dejligt til grillet svinemørbrad og lækker salat, både som dressing og dip! Ikke for stærk, så tag "chili" på etiketten med et gram salt, jeg synes ikke den var synderlig stærk - måske kom et skvæt mere it, hvis du ligesom mig er ret vild med at det brænder lidt i munden!
KH indhold 4,7 g. Heraf sukkerarter 3,8 g - Jubi!
(Dog 9,5 g protein, hvis du også holder øje med den slags.)
Velbekomme!

For opskriften på en anderledes grillet svinemørbrad, så kig på min engelske blog: The Magick Box

Pennie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar