mandag den 23. juni 2014

Whole30 - Klar - Parat - START!!

I morgen er min første dag på Whole30. Der er et par stykker i Blogland, der allerede har været Whole30 dage igennem ....Frk. Sveske  og sukkersensitiv blandt andre - og jeg er simpelthen blevet så inspireret!! Efter nogle timers surfing og forberedelse i køkkenet - er jeg nu klar! Familien er orienteret og de næste 30 dage følger der mad fra Whole30.

Til dem der ikke ved hvad Whole30 er, går det ud på at spise rigtig mad, mad uden tilsat sukker, sødemiddel og ingen mejeriprodukter (!!) - uha den er jeg lidt spændt på - elsker sgu min ost...
I kan læse lidt mere om det her: Whole30

Der blev da også lige ryddet godt og grundigt ud i køleskabet - ja ja... jeg gør ikke noget halvt!
Altså man kunne jo ligeså godt gøre det helt rent først!


Nu er det fyldt med en masse lækre grøntsager og FRUGT!!!!!!
...og så er der også andre end mig der ikke spiser Whole30
- hvis i lige undrede jer over sødmælken etc.
Grunden til at jeg vælger at kaste mig ud i dette, er at jeg er kørt lidt træt i mit LCHF. Forstå mig ret, jeg elsker stadig at jeg har et snor-lige blodsukker, jeg sover bedre - men jeg savner lidt frugt og er nok faldet lidt i "erstatnings-fælden" med lige lovligt meget sukrin/agave/mørk chokolade - MUMS!

So here goes nothing (and everything....)

Pennie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar